piątek, 13 marca 2015

Nowości, słodkości po taniości

Witam was kochane ponownie, ale już z nowego bloga :) Więcej postów, tutoriali i porad to dla was tu szykuje. 

A dzisiaj przychodzę do was z recenzją paletki, której długo nie mogłam dostać w drogeriach, a wyprubowanie jej chodziło za mną od wielu miesięcy.



A chodzi mi o palteke firmy Lovley classic nude make up kit.  

Jest bardzo podobna do paletki Iconic 3 z make up revolution, lecz jest ona od niej trochę tańsza.
Przy okazji napewno poruwnam te dwie paletki, lecz teraz przejdźmy do mojego zakupu.

Opakowanie paletki jest z plastiku, a więc tu upadek może równać się z jakimś niewielkim uszkodzeniem.Producent na odwrocie paletki umieścił poradę jak wykonać makijaż smoky eyes i uważam że to naprawdę przyda się niedoświadczonej osobie. 

Czas więc przejść dalej i otworzyć to co tak bardzo już nam się spodobało. Paletka posiada 12 cieni w odcieniach beżu, rózu, brązu chodź znajdziemy tam też i złoty cień. Wszystkie cienie maja w sobie drobinki i niestety brak tu matów, chodź jest i w tym plus gdyż początkującemu ciężo jest używać matowych cieni. 
To paletki jest dołączony aplikatorek, którym łatwo nałożymy cień na powiekę. 

Pigmentacja cieni jest naprawdę bardzo dobra. Nałożone na baze utrzymują się cały dzień bez poprawek i nie rolują się.
Cienie delikatnie się osypują, lecz nie jest to uciążliwe. 

Cena paletki w której znajduje się 12 cieni to ok. 14 zł.

Tą paletką możemy wykonać makijaż dzienny jak i ślubny. Poniżej przedstawiam wam mój pomysł na makijaż ślubny.

Do wykonania makijażu oczu użyłam bazy pod cienie ZOEVA FIX MATT, pędzle zoeva: 228, 231 oraz 230, tuszu L'oreal volume million so couture. No i również wspomnianą prze ze mnie wyżej paletkę Lovly nude make up kit. 


 Na powiekę nakładam bazę z ZOEVA 

Pędzelkiem zoeva 231 nakładam czwarty cień paletki w załamanie powieki i rozcieram go

W zewnetrzny kącik oka nakładam najciemniejszy cień z paletki

Na środek powieki nakładam aplikatorkiem dołączonym do paletki cień piąty od lewej strony jest to śliczny perłowy róż

W wewnętrznym kąciku oka nakładam pedzlem zoeva 230, naj jaśniejszy cień znajdujący się w palecie

Na dolną powiekę nakładam złoty jedyny cień z paletki. 

Wszystko rozcieram by nie było ostrych granic.


Mam nadzieję że post się przyda :)

Paletka była kupowana prze ze mnie i nie mam zadnych korzyści z pozytywnej opinie tej palety. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz